środa, 6 lutego 2013

Grillowana marchewka!

Dziewczyny rozłożyło jakieś okropne choróbsko, ja mam jutro ostatni egzamin i kręcę się po domu robiąc kolejne herbaty, kawy i wszystko inne, byleby tylko odsunąć się od notatek z wykładów. Zrobiłam też pieczoną marchewkę z rozmarynem. Pyszna marchewka pachnąca wiosną, za oknem świeci słońce, wystawiam twarz i łapię trochę witaminy D. Teraz siadam do biurka, ostatni dzień nauki, potem tydzień wolnego!


Składniki:
(2 porcje)
5 marchewek
suszony rozmaryn
sól morska
łyżka oliwy z oliwek

Przygotowanie:
1. Marchewkę obieram i kroję w cienkie paseczki.
2. Formę smaruję oliwą z oliwek, układam na niej marchewkę.
3. Posypuję wszystko rozmarynem i solą, po czym mieszam tak żeby marchewka cała obtoczyła się w soli i ziołach.
4. Piekę w temperaturze 250 st. C przez 10 minut, potem jeszcze ok. 10 minut w trybie grillowania.


Smacznego!

4 komentarze:

  1. bardzo lubię takie grilowane marchewki. Świetny pomysł jako przekąska, albo dodatek do obiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są nawet lepsze od frytek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobione!

    początkowo byłam negatywnie nastawiona.
    myślę sobie rozmaryn, a fe! co ona sobie wymyśliła..

    powąchałam saszetkę z przyprawą, dalej nie do końca przekonana.

    ale jak zdjęłam z grillowej patelni i wzięłam pierwszy kęs to się rozmarzyłam, cudo!

    lekko chrupiąca a jednocześnie rozpływająca się w ustach.

    dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...